نمی شود او را خواست...
نمی شود او را داشت...
فقط...
میشود سخت در حسرت , اغوشش سوخت. !♥
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت: 21:02
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت: 21:02
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: جمعه 23 آذر 1397 ساعت: 7:11
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 23 آذر 1397 ساعت: 7:11
"از عمر من انچه هست بر جای
بستان و به عمر مجنون افزای"
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 16:05
ای تو دوای دل من..!♥
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 16:05
که هم گرفتار عشق باشی...
و هم اسیر منطق..!♥
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 7:59
منبع: http://thewebofthenarges.blogfa.com
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 7:59
تو خودت مختاری
یا بمان ...یا که نرو...
یا نگهت میدارم
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 12:29
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 12:29