کسی نیاد

خرید بک لینک
این روز ها دلم تنگ است برای کسی که...

نمی شود او را خواست...

نمی شود او را داشت...

فقط...

میشود سخت در حسرت , اغوشش سوخت. !♥

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت: 21:02

سلام دوستانکم کم داریم به شب یلدا , نزدیک میشیم و ...کمو بیش شاهد پستای یلدا ,یی توی اینستاگرام و تلگرام و ... هستیم.خواستم منم پیشاپیش شب یلدا رو به شما و مخاطب خاص وبلاگم تبریک بگم.و پیشنهاد میکنم اه کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت: 21:02

پاييز كه تمام نمى شود وقتى پاى كسى بمانی كه پاى آمدنش نيست

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: جمعه 23 آذر 1397 ساعت: 7:11

تو رو ندارم... نمیتونم داشته باشم... ولی نمیخام اذیتت کنم... تو با من ارامش نداری... خوشحال نیستی. وقتی با منی همیشه نگرانی...4 سال با هم بودیم...خاطراتشو نمیشه یهو پاک کرد... نمیشه یهو همه چیو فرامو کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 23 آذر 1397 ساعت: 7:11

این بیت شعر از طرف مجنون, به لیلی هستش... ولی... من یه کوچولو تغییرش دادم و کلمه "مجنون" رو به جای "لیلی" گذاشتم

"از عمر من انچه هست بر جای

بستان و به عمر مجنون افزای"

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 16:05

نیست مرا جز تو دوا....

ای تو دوای دل من..!♥

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 16:05

چه بد است...

که هم گرفتار عشق باشی...

و هم اسیر منطق..!♥

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 7:59

بـعـضـیـهـا رو بـایـد از تـورؤیـات بـکـشـی بـیـرونو
و

مـحـکـم بـغـلـش کـنـی،


بـعـد آروم در گـوشـش بـگـی :


آخـه تــــــــــــــــــــــو چـرا واقـعـی نـیـسـتـی ...!

منبع: http://thewebofthenarges.blogfa.com

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 7:59

منکه اصراری ندارم

تو خودت مختاری

یا بمان ...یا که نرو...

یا نگهت میدارم

کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 12:29

داریم نزدیک میشیم به یکی از مهمترین روزای زندگیم...تقریبا یک ساعت دیگه س...من دراز میکشم روی تخت... گوشی رو میگیرم زیر گوشم....و تو... مثل هر ساله اون چهار سال...بازم اولین نفر میشی...بازم من ذوق م کسی نیاد...

ما را در سایت کسی نیاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 12:29

صفحه بندی